۱۳۸۸ خرداد ۱۸, دوشنبه

رسايي در واكنش به توهين اي موسوي:

دروغگو كسي است كه به اسم مناظره مي‌آيد اما مناظره نمي‌كند
نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اين كه ميرحسين موسوي در مناظره شب گذشته خود با مهدي كروبي دولت نهم را به دروغ گويي و فريب كاري متهم كرد، گفت:‌ دروغگو كسي است كه به اسم مناظره مي آيد اما مناظره نمي كند.
حميد رسايي در گفت و گو با ايرنا، مناظره ديشب را "برنامه تلويزيوني" ارزيابي كرد و اظهار داشت: كروبي بيشتر رعايت كرد اما بخش هاي مختلف اين برنامه به ويژه از سوي موسوي صحنه حملات و اهانت به احمدي نژاد بود و حملات و اهانت در 5 دقيقه پاياني برنامه اوج گرفت.
وي گفت:‌ كساني كه دولت را به دروغ گويي و فريب كاري متهم مي كنند به اين پرسش پاسخ دهند كه آيا اين دروغ نيست به اسم مناظره در يك برنامه تلويزيوني شركت كنند اما مناظره نكنند؟
عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي افزود:‌ كسي كه برخلاف قانون به جاي مناظره، رقيب غايب را تخريب مي كند و مورد تهاجم قرار مي دهد دروغ گفته است.
وي با بيان اينكه بانك مركزي در سايت رسمي خود متوسط نرخ تورم در چهار سال اخير را 15 درصد اعلام كرده است، گفت:‌ دروغ گو كسي است كه كاغذي را به عنوان جدول مي چسابند و تورم را 25 درصد اعلام مي كند كه مربوط به يك مقطع خاص است.
رسايي اظهار داشت:‌ كسي كه در برابر رقيب مي ماند و واژه ها را فراموش مي كند اگر حرفي داشت در مناظره با رقيب خود بيان مي كرد نه در برنامه اي كه وي حضور نداشته است، بگويد و برود.
وي گفت: برنامه شب گذشته مناظره موسوي و كروبي ثابت كرد، بسياري از مطالبي كه گفته مي شود، صحت دارد و "آفتاب آمد دليل آفتاب".
اين نماينده مجلس تصريح كرد:‌ اين برنامه ثابت كرد كه وقتي احمدي نژاد مي گويد "چند نامزد در برابر يك نامزد" درست است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر