۱۳۸۸ خرداد ۱۸, دوشنبه

موج حمايت‌هاي مردم خوزستان روبه افزايش يافت :

جامعه پزشكي ماهشهر و بندر امام از احمدي‌نژاد اعلام حمايت كردند
بيش از 626 نفر از پزشكان، كادر پزشكي، كادر پرستاري، دكترهاي داروساز، پيراپزشكي، كادر بهداشت و كادر اداري شبكه‌هاي بهداشت و درمان شهرهاي ماهشهر، بندر امام، مجتمع‌هاي پتروشيمي، مجتمع بندري امام و شهر جراحي صبح امروز ضمن صدور بيانيه‌اي مشترك حمايت قاطع خود را از دولت عدالت‌محور و مقتدر نهم اعلام كردند.

تعداد بيش از 626 نفر از پزشكان، كادر پزشكي، كادر پرستاري، دكترهاي داروساز، پيراپزشكي، كادر بهداشت و كادر اداري شبكه‌هاي بهداشت و درمان شهرهاي ماهشهر، بندر امام، مجتمع‌هاي پتروشيمي، مجتمع بندري امام و شهر جراحي صبح امروز ضمن صدور بيانيه‌اي مشترك و همچنين تجمع در محل ستاد مردمي محمود احمدي‌نژاد در ماهشهر مراتب حمايت قاطع خود را از دولت عدالت‌محور و مقتدر نهم اعلام كردند.
به گزارش دولت يار ، در بيانيه جامعه پزشكي شهرهاي ماهشهر، بندر امام و جراحي آمده است: امروز در اين اجتماع با شكوه جمع شده‌ايم كه اراده ملتي تاريخ‌ساز را در عرصه انتخابات متجلي سازيم.

اين بيانيه مي‌افزايد: ما جامعه پزشكان امروز همچون مردان سلحشور دوران جنگ، در نبرد نرم‌افزاري با دشمنان اسلام پا به عرصه انتخابات گذاشته و خود را مسئول مي‌دانيم كه در اين كارزار به روشنگري و تنوير افكار عمومي در راستاي گزينش اصلح‌ترين نامزدهاي دهمين انتخابات رياست‌جمهوري دست يابيم.
جامعه پزشكي ماهشهر و بندرامام عنوان كردند: ما اعلام مي‌داريم يك انتخاب صحيح آن است كه براساس معيار و ملاك عقلاني باشد و سئوالي كه همواره در ذهن‌ها متبلور است اين است معيار و ملاك در اين انتخاب چيست.
اين عده افزودند: اول اينكه چرا دشمنان ايران اسلامي اين همه حملات خود را متوجه برادر دكتر احمدي‌نژاد كردند، آيا رسانه‌ها و بلندگوهاي استكباري غرب به دولت هشتم اين همه هجمه داشتند، دليل اين امر چيست، در دولت نهم كرنش در برابر غرب و تعليق پايان مي‌يابد و توسعه غني‌سازي و فن‌آوري هسته‌اي با افزايش سانتريفوژها قدرت علمي ملت ايران با وجود همه تلاش‌هاي ديپلماسي و تحريم اقتصادي و جنگ رواني در مجامع بين‌المللي خودنمايي مي‌كند و امروز اعلام مي‌شود گفتمان درباره تعليق معني ندارد و ايران يك قدرت هسته‌اي است و اين نشان‌دهنده آن است كه با يك كشور قدرتمند بايد با احترام سخن گفت نه تهديد.
در ادامه بيانيه جامعه پزشكي و پيراپزشكي ماهشهر و بندر امام در حمايت از احمدي‌نژاد آمده است: حضور رئيس‌جمهور در سازمان ملل و دانشگاه كلمبياي آمريكا و ساير مجامع بين‌المللي كه با اقتدار كامل، در دفاع از ارزش‌هاي اسلامي و حقوق مردم مظلوم فلسطين به‌عنوان تنها منادي اين مردم و پرچ‌مدار ملت‌هاي مسلمان در مقابله با استكبار جهاني، خواري و خفت پوشالي بودن اين نظام به ظاهر قدرتمند را با افشاگري جريان هولوكاست كه خط قرمز صهيونيسم بين‌الملل است، نشان داده كه تاكنون هيچ رئيس‌جمهوري چه از آناني كه داعيه ابرقدرتي دارند مانند روسيه و چيني‌ها و يا انقلابيون به ظاهر مبارز با استكبار، جرئت بيان آن را نداشتند، به‌عنوان يك معضل اساسي، حل مناقشه اسرائيل و فلسطين عنوان كردند.
اين بيانيه مي‌افزايد: اين داستان خشم آنها را چنان برانگيخت كه كه امروز به خاطر آن، جنگ عظيم رسانه‌اي را غول‌هاي رسانه‌اي صهيونيسم آغاز كردند واز ساير نامزدها به نوعي دفاع مي‌كنند و اينجاست كه اين سخن امام راحل به خوبي معنا پيدا مي‌كند كه فرمودند « تا دست از عقيده‌مان برنداريم، آنان دست از تعقيبمان برنمي‌دارند.»
جامعه پزشكي در سومين بخش بيانيه خود عنوان كردند: اين ايستادگي و شجاعت موجب شده است كه امروز آنان خواستار گفتمان و شركت كردن ايران در حل منازعات منطقه‌اي هستند.
جامعه پزشكي افزودند: رئيس‌جمهور محبوب ما، الگوي ملت‌هاي ستم‌ديده منطقه و امريكاي لاتين شده‌ند، اما جاي سوال است كه چه كساني در داخل ساز مخالف مي‌زنند.
آنهايي ‌كه در اين سال‌ها همواره منافع شخصي خود را بر منافع جمعي ترجيح دادند،
آنهايي ‌كه هرگز مرد ميدان نبودند تا با سختي‌ها مبارزه كنند تا سرافرازي ايران را شاهد باشند.
آنهايي ‌كه در مقام مسئول اجرايي كشور به تبعيت از رهبر فقيد انقلاب عمل نكردند و در شرايط حساس سه بار استعفا دادند، آنهايي ‌كه به جاي روحانيت و فقاهت به اجتهاد مي‌پردازند و مباحثي را در رابطه با حقوق مدني و شهروندان همسو با حقوق بشر استكباري براي ادعاي جامعه مدرنيته بيان مي‌كنند.
در پايان اين بيانيه تاكيد شده است: آري ما جامعه پزشكان با دلايل فراوان كه در اين اجتماع فرصت بيان آن نيست، دست به انتخاب اصلح‌ترين فرد مي‌زنيم، برادر محمود احمدي‌نژاد با داشتن ويژگي‌هايي هم‌چون ساده‌زيستي، پرتلاش بودن، خدمت‌گزار صادق، كارآمد و دلسوز، متعهد به آرمان‌هاي انقلاب و شهدا، خستگي‌ناپذير و داشتن اراده قوي و شجاعت در عرصه مبارزه با استكبار جهاني به عنوان اصلح‌ترين نامزد جامعه پزشكان بندر امام خميني (ره) و ماهشهر برگزيديم و در 22خرداد، راي ما در پاي صندوق انتخابات به‌نام ايشان مزين خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر