۱۳۸۸ خرداد ۱۸, دوشنبه

ثمره هاشمي در همايش كشاورزان حامي احمدي نژاد :

مردم فردي كه درد مردم را با پوست و گوشت خود احساس كند برمي‌گزينند+لينك گزارش تصويري
رئيس ستاد هماهنگي حمايت هاي مردمي دكتر احمدي نژاد گفت: اگر از شما مردم سوال شود كه مي‌خواهيد چه كسي را انتخاب كنيد به طور حتم پاسخ خواهيد داد كه فردي را براي رياست جمهوري انتخاب خواهيم كرد كه از جنس ما مردم و از جنس دردهاي آنان باشد و اين دردها را با پوست و گوشت خود احساس كرده باشد .

*گزارش تصويري فارس از همايش

رئيس ستاد هماهنگي حمايت هاي مردمي دكتر احمدي نژاد گفت: اگر از شما مردم سوال شود كه مي‌خواهيد چه كسي را انتخاب كنيد به طور حتم پاسخ خواهيد داد كه فردي را براي رياست جمهوري انتخاب خواهيم كرد كه از جنس ما مردم و از جنس دردهاي آنان باشد و اين دردها را با پوست و گوشت خود احساس كرده باشد .

به گزارش دولت يار، مجتبي ثمره هاشمي رئيس ستاد هماهنگي حمايت هاي مردمي احمدي نژاد طي سخناني در همايش كشاورزان و روستائيان حامي احمدي نژاد گفت: امروز اين سالن مملو از گل هاي خوش بو و با طراوت از همه نقاط كشور است و من حامل سلام ، محبت قلبي رئيس جمهور براي شما و خسته نباشيد وي براي شما هستم.
وي با اشاره به استقبال تاريخي و با شكوه مردم اصفهان از رئيس جمهور گفت: در سفر به استان اصفهان رئيس جمهور مكتبي شما فاصله فرودگاه اين استان تا ميدان امام را در خيل عظيم استقبال كنندگان بيش از 4 ساعت طي كرد و اين ابراز ارادت‌ها محبت‌ها و همراهي هاي شما مردم موجب شده است كه عزت ايران و احترام ملت ما در جهان بيش از پيش افزايش پيدا كند.
رئيس ستاد حمايت هاي مردمي احمدي نژاد در ادامه اظهار داشت: همانطور كه مطلع هستيد امشب دومين مناظره محمود احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان با يكي ديگر از كانديداها برگزار خواهد شد و اين مناظره اهميت بسيار بالايي دارد لذا ايشان از بنده خواستند تا از همه شما مردم عزيز و غيرتمند به خاطر عدم حضور ايشان در اين مراسم به دليل مناظره عذر خواهي كنم .
ثمره هاشمي در ادامه با اشاره به ويژگي‌هاي يك رئيس جمهور براي تصدي پست رياست جمهوري گفت: اگر از شما مردم سوال شود كه مي‌خواهيد چه كسي را انتخاب كنيد به طور حتم پاسخ خواهيد داد كه فردي را براي رياست جمهوري انتخاب خواهيم كرد كه از جنس ما مردم و از جنس دردهاي آنان باشد و اين دردها را با پوست و گوشت خود احساس كرده باشد . كسي را مي‌خواهيد كه پاك شجاع و زاهد ،ظلم ستيز و مدافع مظلومان باشد و اين روحيه را در مجامع بين المللي حفظ كند.
وي افزود: امروز چنين صفاتي كه شما خواهان آن هستيد تا به وسيله آن رئيس جمهور خود را انتخاب كنيد به طور حتم در احمدي نژاد وجود دارد.

عذرخواهي از كشاورزان به دليل سياه نمايي زحمات اين قشر توسط عده‌اي براي مقاصد سياسي

مسئول كميته كشاورزي ستاد حمايتهاي مردمي احمدي‌نژاد نيز گفت: متاسفانه امروزه عده‌اي براي مقاصد سياسي زحمات كشاورزان را سياه نمايي مي‌كنند.

بهرام فيضي‌پور، مسئول كميته كشاورزي و روستايي ستاد هماهنگي حمايتهاي مردمي احمدي نژاد امروز شنبه در جمع كشاورزان حامي دكتر احمدي نژاد در سالن حجاب در تهران از عزت، اقتدار، ايثار و دفاع از محرومين به عنوان مفاهيم اسلامي ياد كرد كه در دولت نهم به گفتمان غالب كشور تبديل شد.
وي خطاب به كشاورزان اظهار داشت: دولت نهم، حامي واقعي توليد كنندگان و كشاورزان است به طوري‌كه در دولت نهم در راستاي امنيت خاطر كشاورزان عزيز، بيمه محصولات كشاورزي كه در سال 83،تعداد 65 محصول بوده در دولت نهم و در سال 87 به 96 محصول افزايش يافت.
بنا به گفته فيضي پور غرامت پرداختي بيمه محصولات كشاورزي از 170 ميليارد تومان در دولت قبل به 455 ميليارد تومان در دولت نهم رسيد.
مسئول كميته كشاورزي و روستايي ستاد هماهنگي حمايتهاي مردمي احمدي نژاد با اعلام اين كه اشتغال ايجاد شده بخش كشاورزي دولت نهم از برنامه چهارم توسعه هم جلوتر است افزود: صادرات محصولات كشاورزي در سال 83 ، 1419 ميليون دلار بود كه در سال 86 به 3265 ميليون دلار رسيد.
فيضي پور گفت: آينده نگري در امور زير بنايي بخش كشاورزي در دولت نهم سبب شد آبياري تحت فشار در مجموع 19 سال دولت قبل 490 هزار هكتار كه در چهار سال دولت نهم به 678 هزار هكتار افزايش يابد.
مسئول كميته كشاورزي و روستايي ستاد هماهنگي حمايتهاي مردمي احمدي نژاد در پايان آمارهاي ذكر شده را گوشه‌اي از اسناد افتخار دولت نهم دانست و از همه كشاورزان، توليد كنندگان، صاحبنظران و محققين بخش كشاورزي كه در دولت نهم زحمات زيادي كشيده اند و به گفته وي امروز افرادي براي مقاصد سياسي اين تلاش‌ها را سياه‌نمايي مي كنند عذرخواهي كرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر