۱۳۸۸ خرداد ۱۸, دوشنبه

احمدي‌نژاد براي حفظ جان مردم سخنراني خود را لغو كرد

فرياد يا اباالفضل در همايش ميليوني مصلاي تهران
همايش حاميان دكتر احمدي نژاد در مصلاي تهران برگزار شد ، با اين تفاوت كه پيش بيني اوليه براي حضور احمدي نژادي هاي تهران در مصلي 200 هزار نفر بود اما ازدحام بيش از يك ميليون شيفته و دوستدار دكتر تمامي محاسبات را به هم زد به طوري كه احمدي‌نژاد ناچار شد براي حفظ جان مردم سخنراني خود در را لغو كرد. آنچه اين همايش را حال و هواي معنوي بخشيد حضور ذاكران اهل بيت عليهم السلام و فرياد يا ابالفضل و يا زهراي حاضران بود كه اشك را بر ديدگان جاري ساخت. احمدي نژاد حاصل اشكهاي منتظران قائم آل محمد(عج) است.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني ستاد هماهنگي حمايت هاي مردمي دكتر احمدي‌نژاد"، رئيس جمهور پس از آن كه از حدود ساعت 17 به مدت يك ساعت در حلقه حاميان خود در مصلاي تهران حضور داشت به دليل ابراز احساسات پاك و بي‌شائبه مردم وفادار و متعهد ايران اسلامي و براي حفظ جان آنان در ميان ازدحام ميليوني جمعيت ، سخنراني خود را لغو كرد.
غلامحسين الهام سخنگوي دولت در اين مراسم طي سخناني با اعلام عذرخواهي احمدي‌نژاد از مردم گفت: رئيس‌جمهور به دليل حفظ آرامش و آسايش شما نتوانست به جايگاه برسد و عذرخواهي كرد.
وي با تشكر از احساسات پاك حاميان محمود احمدي‌نژاد تاكيد كرد: رئيس‌جمهور امشب در مناظره تلويزيوني خود سخنانش را با شما مطرح خواهد كرد و از همان برنامه از حضور گسترده امروز شما قدرداني خواهد كرد.

احمدي‌نژاد با پشتوانه مردم دست زياده‌خواهان را قطع مي‌كند
غلامحسين الهام گفت: احمدي‌نژاد با پشتوانه مردم مامور است تا دست همه زياده‌خواهان را قطع كند.
وي در اجتماع ميليوني حاميان محمود احمدي نژاد در مصلاي تهران اظهار داشت: ملت ايران، ملت خميني كبير و پيروان خامنه‌اي بزرگ و عظيم هستند و آنچه امروز از سوي شما فرياد شد فرياد عدالت و آزادي خواهي و برخواسته از انديشه‌هاي پاك و مطهري بود كه اسلام و انقلاب را همواره در برابر تمامي تهديدها مدافع بوده است.
وي افزود: امروز درياي توفنده‌اي از موج خروشان شهيدان انقلاب خروشيدن گرفته و به پيش مي‌رود و اين ملت كه به فرموده امامش تا آخر ايستاد در برابر تمامي تهديدها و تحريم‌ها مقاومت خواهد كرد و اراده ملت ايران گام به گام محقق خواهد شد.
الهام با بيان اينكه امروز روز جنگ ميان فقر و غنا و حق باطل است خاطر نشان كرد: عدالت و ايستادگي و در برابر بيداد خواسته ملت آگاه و بيدار ايران در پس انقلاب شكوهمند اسلامي ايران است و ملت ما در طول اين 30 سال انقلاب شكوهمند انقلاب اسلامي با اراده و ايمان ايستاده است و در برابر همه فتنه‌ها و فشارها و تهديدها با وحدت و در سايه رهبري امواج فتنه ها را شكافته و اكنون فرزند اين ملت، محمود احمدي‌نژاد با پشتوانه همين ملت مامور است تا دست همه زياده خواهان را با حمايت مردم قطع كند.
وي عنوان كرد: امروز روز ايستادن به پاي حق و حقوق ملت است و احمدي نژادي كه ملت مي‌شناسد كسي نيست كه در برابر موج فشارها، تهديدها و تهمت ها و توهين عقب بنشيند و احمدي نژاد اعلام كرده كه سينه خود را براي همه نيزه‌هاي دروغ و تهمت و تهديد آماده كرده است اما انديشه خود را هرگز تسليم نخواهد كرد.
«اين بخش از سخنان غلامحسين الهام با فرياد «هيات من ذله » انبوه هواداران محمود احمدي نژاد مورد استقبال قرار گرفت.
الهام ضمن پوزش از تمامي هواداران به دليل عدم سخنراني احمدي نژاد در جمع ميليوني حاميان اضافه كرد: دليل اصلي عدم سخنراني رئيس جمهور به واسطه ازدحام پرشور و كم نظير شما بزرگواران و حفظ جان مردم بر اثر فشار ناشي از ازدحام بوده است و به خواست خدا امشب از طريق برنامه مناظره شاهد سخنان رئيس جمهور خواهيد بود.
وي در پايان با تقدير از حضور گسترده و بي سابقه ميليوني حاميان محمود احمدي نژاد در مصلي تهران از آنها خواست تا با حضور حداكثري در انتخابات زمينه را براي دفع فتنه‌هاي دشمن فراهم كنند.

اخراجي‌هاي واقعي غارتگران بيت‌المال هستند
كارگردان مجموعه اخراجي‌ها، گفت: اخراجي‌هاي واقعي نه مردم، كه غارتگران بيت‌المال هستند.
مسعود ده‌نمكي كارگردان سينما و از هنرمندان عرصه دفاع مقدس در اجتماع ميليوني حاميان محمود احمدي نژاد در مصلاي تهران، گفت: من خيلي دوست داشتم اخراجي‌هاي 3 را قبل از انتخابات مي‌ساختم، اخراجي‌‌ها ساخته شد تا بگويد اخراجي‌هاي واقعي نه مردم، كه غارتگران بيت‌المال هستند.
وي ادامه داد: آن كسي كه بايد اخراج شود نه مردم ايران، بلكه كساني هستند كه به نام دين، رياكارانه با آنچه مي‌گفتند و آنچه عمل مي‌كردند يكي نبود و بايد بدانند كه پيام مردم بزرگ ايران اتحاد است.
كارگردان مجموعه اخراجي‌هاي يك و 2 اظهار داشت: بعد از انتخابات همه مردم ايران حتي طرفداران رقبا با يكديگر متحد خواهند شد و عليه غارتگران بيت‌المال اقدام خواهند كرد و ريشه فساد آنها را نابود مي‌كنند.

به مالك اشتر علي زمان احمدي نژاد راي مي‌دهم

خالق اثر يوسف پيامبر (ع) در اجتماع ميلوني حاميان محمود احمدي نژاد در مصلي تهران اظهار داشت: به مالك اشتر علي زمان احمدي نژاد راي مي‌دهم .
فرج الله سلحشور كارگردان سينما و خالق اثر يوسف پيامبر (ع) عصر امروز در اجتماع ميلوني حاميان محمود احمدي نژاد در مصلاي تهران اظهار داشت: شركت در انتخابات يك وظيفه ديني، شرعي و عيني است و شما ملت بزرگ ايران بايد دقت كنيد كه در انتخاب خود به كسي راي دهيد كه با ايمان و مومن باشد و فرهيختگان، علما، حوزه هاي علميه و امت حزب الله طرفدار او باشند.
وي اضافه كرد: ببينيد طرفداران باطل، زالو صفت‌ها و غارتگران طرفدار كدام كانديدا هستند.
وي در حالي كه مردم با فرياد بلند موسوي را دروغگو خطاب مي‌كردند، افزود: به عنوان يك هنرمند قرآني كه از اول انقلاب كاري جز كارهاي ارزشي و در حوزه دفاع مقدس نساختم اعلام مي‌كنم كه اكنون به مالك اشتر علي زمان احمدي نژاد راي مي‌دهم . همه شما بچه حزب اللهي ها و هيئتي‌هاي برادر من حاج مهدي سلحشور ،من و همينطور همه فرزندان من را كه از جمله روحانيون هستند مي‌شناسيد. ما به مالك اشتر علي زمان محمود احمدي نژاد راي مي‌دهيم و بدانيد كه بسياري از هنرمندان سريال يوسف و بسياري از هنرمندان مومن جمهوري اسلامي ايران به فرزند ايران راي مي‌دهند.
كارگردان مجموعه تلويزيوني يوسف پيامبر(ع) اظهار كرد: دولت احمدي نژاد در عين صلابت و ايستادگي براي تحقق عدالت در جامعه جمهوري اسلامي تلاش كرد. در حالي كه 30 سال از جمهوري اسلامي گذشته اما بين دولتمردان و مردم فقير هميشه ديوار حائل وجود داشت اما دولت نهم در صدد است تا اين ديوار را بردارد و همه وزرا و مديران كل به همه روستاها و شهرهاي ايران سفر مي‌كنند تا اين فاصله را بستند و شما با حمايت از احمدي نژاد به خط آمريكا (نه) خواهيد گفت و به حكومت علي وار آري مي‌گوييد.

نواي يا اباالفضل طنين افكند
حاميان دكتراحمدي نژاد در مصلاي بزرگ تهران با نواي گرم حاج سعيد حداديان به عزاداري پرداختند.
حاضران با شعار هاي ابوالفضل علمدار احمدي رو نگهدار و قرائت نواي دلنشين كجائيد اي شهيدان خدايي بلا جويان دشت كربلايي، حال و هوايي خاصي به مصلاي تهران بخشيدند.
در اين همايش عظيم ميليوني مردمي محمودكريمي و سعيدحداديان در مدح ائمه اطهار به مرثيه خواني پرداختند. شركت كنندگان در اين مراسم يك صدا پيروزي احمدي‌نژاد را در خلال فرياد ياحسين و يازهرا مسئلت كردند.
جمعيت بيش از يك ميليوني مردم تهران و حاميان احمدي‌نژاد با سر دادن شعار هايي حسين حسين شعار ماست شهادت افتخار ماست، دست خدا برسر ما خامنه‌اي رهبر ما، رئيس جمهور مكتبي قوت قلب رهبري به جذابيت‌هاي معنوي اين همايش افزودند.
علاوه بر شركت كنندگان كه پرچم خوش رنگ و مقدس جمهوري اسلامي را در دست دارند، مجريان اين همايش عظيم نيز حمايلي با تصوير پرچم جمهوري اسلامي بر دوش و سينه آويخته‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر