۱۳۸۸ خرداد ۱۸, دوشنبه

احمدي نژاد در اجتماع پرشور مردم اروميه؛

مجازاتي سخت‌تر از اعلام اسامي در پيش روي مفسدان اقتصادي خواهد بود
رئيس‌جمهور در اجتماع پرشور مردم اروميه با تاكيد بر مبارزه قاطع با مفسدان اقتصادي گفت: من در اينجا اعلام مي‌كنم اگر اين افراد دست از زياده‌خواهي‌ها خود برندارند در صورت انتخاب براي دوره دهم رياست‌جمهوري مجازاتي سخت‌تر از اعلام اسامي در پيش روي آنها خواهد بود.
رئيس‌جمهور گفت: در صورت انتخاب، اسامي تمام مفسدان اقتصادي را اعلام و در صورت عدم توبه مجازات خواهند شد.
به گزارش دولت يار از اروميه، محمود احمدي‌نژاد در جمع حاميان و هواداران خود در ورزشگاه تختي اروميه گفت: عده‌اي قليل در درون تشكيلات حكومتي از مسير دولت و انقلاب منحرف شده‌‌اند در حاليكه در فرهنگ انقلاب بايد خدمت به مردم و حفاظت از حقوق آن‌ها در اولويت برنامه‌هاي زمامداران باشد.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه در انقلاب اسلامي ايران نبايد هيچ فردي حق خود را بر حقوق مردم تريجح بدهند، افزود: از منظر انقلاب آحاد مردم از حقوق يكساني برخوردار هستند و شايسته زندگي، شكوفايي، رفاه و برخورداري يكسان از بيت‌المال را دارند ولي برخي خود را تافته‌ جدا‌بافته از ملت دانسته و با تشكيل احزاب و گروه‌هايي براي خود و اطرافيان خود امتيازاتي ويژه‌اي قائل شدند.
وي اضافه كرد: اين افراد آرام‌آرام به دست‌اندازي در بيت‌المال اقدام كرده و حكومت و اموال عمومي را در انحصار خود دانستند ولي دولت نهم دست‌ آنها را از بيت‌المال كوتاه كرده است.
احمدي‌نژاد افزود: اين امري طبيعي است در هرجائيكه كوهي از ثروت انباشته شده باشد در كنار آن دره‌هايي عميق از فقر نيز ايجاد مي‌شود كه در جنگ تحميلي شاهد گذران زندگي مردم بوسيله كوپن و انباشته شدن و دادن امتيازات ويژه براي راه‌اندازي كارخانه‌هاي هرگز احداث نشده توسط دولتمردان بوديم كه بزرگ‌ترين چپاول از حقوق مردم محسوب مي‌شود.
وي با انتقاد از برخي افراد حكومتي كه اين نظام را از آن خود دانسته و به مردم با ديد رعيت مي‌نگرند، خاطرنشان كرد: اگر كسي از مسير واقعي انسانيت دور شود كارش به سرنوشت كانديدايي مي‌رسد كه اتحاد چپ و راستي را براي از بين بردن حقوق مردم خواهان شده ولي هوشياري مردم مانع از دستيابي به قدرت براي افزايش ظلم و جفا به حقوقشان خواهد شد.
احمدي‌نژاد اظهار كرد: طي چهار سال گذشته بدترين تهمت‌ها به دولت نهم روا داشته شد، گويي در اين چهار سال نه تنها كاري براي خدمتگذاري انجام نشده بلكه كشور عقب رفته است، چنين تحليل‌هايي نشان از بستن چشمان دشمنان به پيشرفت‌هاي دولت در عرصه‌هاي ملي و فراملي است.
وي تصريح كرد: دفاع از حقوق ملت از وظايف اصلي حكومت اسلامي است و ترميم حقوق كارگران از ديگر اقداماتي است كه در آينده نزديك توسط دولت نهم به ثمر خواهد رسيد.
احمدي‌نژاد اذعان داشت: كساني كه سهام عدالت را بزرگ‌ترين اشتباه دولت عنوان مي‌كنند به اين خاطر است كه پول‌هايي كه در جيب آن‌ها مي‌رفت در بين مردم توزيع شده و ‌آنها چشم ديدن اين عدالت‌محوري دولت نهم را ندارند.
وي اضافه كرد: ما در برابر چنين اتهاماتي گلوها و سينه‌هاي خود را در برابر تيغ منتقدان قرار داده و آماده‌ايم در برابر زياده‌خواهي دشمنان مقابله كرده و در اين راه هرگز عقب‌نشيني نخواهيم كرد.
وي با انتقاد از برخي اظهار‌نظرها مبني بر اين افشاي مفسدان اقتصادي آينده نظام را به خطر مي‌اندازد، گفت: نظام جمهوري اسلامي ايران مردم اين سرزمين هستند و هرگز با پرده‌برداري و صداقت دولتمردان نظام در معرض آسيب قرار نخواهد گرفت.
احمدي‌نژاد افزود: آيا وقتي حقوق عده‌اي از مردم توسط عده‌اي قليل از بدنه حكومت به ملك شخصي تبديل مي‌شود، نظام آسيب نمي‌بيند.
وي اذعان داشت: من در اينجا اعلام مي‌كنم اگر اين افراد دست از زياده‌خواهي‌ها خود برندارند در صورت انتخاب براي دوره دهم رياست‌جمهوري مجازاتي سخت‌تر از اعلام اسامي در پيش روي آنها خواهد بود.
احمدي‌نژاد اضافه كرد: دولت موظف است نماد شجاعت اقتدار و سرافرازي ملت ايران است و اينكه عده‌اي خيال كنند با عقب‌نشيني و كوتاه آمدن در برابر مستكبران مي‌توانند منافع ملت را حفظ كنند، سخت در اشتباه و توهم هستند.
وي خاطرنشان كرد: اكنون آمريكا اعلام مي‌كند ما به دنبال براندازي ايران نيستم و چنين دستاوردي ثمره عملكرد دولت نهم است و در صورت انتخاب در دوره بعدي نيز اين منطق در عرصه‌هاي بين‌المللي ادامه خواهد داشت و هرگز در برابر هيچ قدرتي عقب‌نشيني نخواهيم كرد چرا كه ما خود دنبال مديريت ايران بر جهان هستيم.
رئيس‌جمهوري اذعان داشت: از صميم دل خوشحالم كه بار ديگر در جمع پرشور مردم آذربايجان غربي حضور پيدا كرده و به وجود شما مومنان متعهد به انقلاب اسلامي ايران افتخار مي‌كنم.
وي با بيان اينكه مردم آذربايجان غربي نماد نجابت، شرافت و مجاهدت ملت ايران هستند، اضافه كرد: مردم اين استان در طول تاريخ سنگرباناني امين براي استقلال، عزت و سرافرازي سرزمين ايران بودند كه سلام خود را بر اديبان، روشنفكران، كارگران و تمام مردم اين استان نثار مي‌كنم.
كانديداي دوره دهم رياست‌جمهوري با اشاره به اينكه طي 30 سال گذشته ملت ايران به ويژه مردم آذربايجان در راه عزت، استقلال و عظمت كشور ايران استقامت كرده‌اند، افزود: وظيفه دولت اسلامي صيانت از حقوق ملت ايران در عرصه‌هاي ملي و بين‌المللي و حفاظت از اموال عمومي است كه اقتدار را براي دولت و ملت ايران در تمام عرصه‌ها به ارمغان بياورد.
وي با اشاره به اينكه دولت موظف است ثروت عمومي را به طور عادلانه در سراسر كشور و بين مناطق مختلف توزيع كند، خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي روح عدالت، برادري و انسانيت را نه تنها در ايران بلكه در تمام دنيا زنده كرد و در اين مدت آذربايجان غربي با ايستادگي در برابر دشمنان براي حفاظت از ارزش‌هاي اسلامي آماده به خدمت بوده است و دستاوردهاي بي‌نظير ملت ايران در تمام عرصه‌ها را مديون غيرت و فداكاري اين ملت بزرگوار هستيم.
احمدي‌نژاد اضافه كرد: با وجود اين دستاوردها و افتخارآفريني‌ها در طول 26 سال اخير آسيب‌هاي بسياري به بدنه دولت در مراكز مديريت و تصميم‌گيري وارد آمده كه سبب بوجود آمدن آسيب‌هاي ديگري در سياست اقتصادي اين كشور شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر